es

|

en

|

Aktibatu SIMa

Ohiko galderak

Nire lineaRoaminga eta nazioarteko deiakSaldoa eta kargakArazo bat daukatSIM txartelaEramangarritasunari buruzko informazioaSaldoaren aurrerapena

Nire linea

Mi Lycamobileko bezeroen gunea atzitzeko, erregistra zaitez. Han, zure saldoarekin, bonuekin, erabilera-historiarekin eta kargekin lotutako informazio guztia ikusi ahal izango duzu, eta kontua eta ordainketa-metodoak kudeatu ahal izango dituzu.

Hura gailuaren pantailan berehala bistaratzeko, markatu *123# eta sakatu deitzeko botoia.

PIN kodea hirutan oker sartzen baduzu telefonoan, SIM txartela automatikoki blokeatuko da. Kasu horretan, PUK kodea sartu beharko duzu. PUK kodea 8 digituko kode bat da, eta zure txartelean dago idatzita. Gorde ezazu leku seguru batean. Kodea galtzen edo ahazten bazaizu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.

Deskargatu forma hau eta jarraitu argibideei. Erantsi adierazitako dokumentazioa eta bidali helbide elektroniko honetara: cambiodetitular@lycamobile.es.
El cambio se hará efectivo, una vez recibida correctamente la documentación necesaria, en unos 7 días hábiles.

Badakizu SIM txartela 60 egunez edo gehiagoz kargatzen edo erabiltzen ez baduzu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuari eska diezaiokezula zerbitzua aktibatzeko? "Keep my number"?  Zerbitzu hau 365 egunetarako kontrata dezakezu. SMS bat bidaliz ere egin dezakezu CONSERVA zenbakira 3535 zenbakira. Zerbitzuak 5 euro balio du urtebeterako. Desaktibatzeko, Bezeroarentzako Zerbitzura deitu dezakezu edo EZ KONTZERTU hitza bidali 3535.

Azken 60 egunetako historia aplikazioko edo Mi Lycamobileko gune pribatuko kontsumoaren xehetasunen atalean kontsultatu dezakezu

Duela 60 egun eta 12 hilabete bitarteko deien historia kontsultatu nahi baduzu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.

80x edo 90x-rekin hasten diren zenbakietara deitzeak ez du bestelako deien kostu estandar bera. Horregatik, halakoak bonuaren tarifatik bereiz fakturatuko dira. Dei horien kostu altua dela eta, eta deietan ustekabeko gastuak saihesteko, halako zenbaki batzuk lehenespenez blokeatzea erabaki dugu LycaMobilen (roamingean). Deia egin aurretik zerbitzuaren kostua egiaztatzea gomendatzen dizugu. Xehetasun gehiago eskuratzeko, kontsultatu gure tarifak webgunean. Informazio gisa, 800x edo 900x-rekin hasten diren zenbakiak doakoak dira Espainian.

Android sistema eragilea
1. Joan "Ezarpenak"ra zure telefonoan eta aktibatu Mugikorrak (begiratu "Sare mugikorrak", "Sarearen ezarpenak", "Haririk gabekoa" atalean. konexioak eta sareak" edo antzekoak). Ondoren, aktibatu Datu-ibiltaritza.
Behar baduzu, bilatzailea erabil dezakezu telefonoaren ezarpenetan.
2. Sartu Sare mugikor eta sarbide puntuen izenak/APN zure SIM txartelan eta hautatu APN berria sortzeko aukera. , + ikonoa edo gehitu.
Ezin duzu hau aurkitu?
3. Konfiguratu APN berria datu hauekin eta utzi gainerako eremuak hutsik:
- Sarbidearen izena: Yoigo arakatzailea
- APN: internet
- Sakatu aukeren botoia (goiko eskuinean) eta "Gorde" konfiguratu duzun APN berria.
- Hautatu APN berria
Dagoeneko duzu!
IOS sistema eragilea
1. Joan Ezarpenak > Datu mugikorrak atalera eta aktibatu Datu mugikorrak. Joan Aukerak atalera eta aktibatu Datu-ibiltaritza.
2. Ondoren, sartu Datu mugikorren sarea eta ezabatu Sarbide-puntua, Erabiltzaile-izena eta Pasahitza.
3. Sarbide puntuan idatzi: Internet, eta utzi gainerako eremuak hutsik.
Dagoeneko duzu!

Ahots-postontzia aktibatzeko, markatu *004# eta deitzeko tekla edo deitu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura *123# zenbakiaren bidez.

Ahots-postontzia desaktibatzeko, markatu #004# eta deitzeko tekla. Bestela, deitu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura, haiek lagunduko dizute.

Funtzio hori aktibatzeko, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura.

LycaMobileren ahots-postontzia doakoa da, eta lehenespenez aktibatuta dago. Espainian zure ahots-postontzia atzitzeko, markatu 121 eta sakatu deitzeko botoia.

Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura eta eskaintzen eta promozioen SMS bidezko jakinarazpena aktibatuko dugu.

Sentitzen dugu gure bezero izateari utzi nahi badiozu. Joan aurretik, gure egungo tarifak kontsultatzeko gonbita egiten dizugu. Hala ere joatea erabakitzen baduzu jarri harremanetan etorkizuneko operadorearekin, zure SIM txartelaren zenbakia beharko baitu. SIM txartelaren zenbakia ez badaukazu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin, eta lagunduko dizute.

Badakizu titular beraren zenbakien artean saldoa linea batetik beste batera transferitzeko eska dezakezula?

Badakizu titular beraren zenbakien artean saldoa linea batetik beste batera transferitzeko eska dezakezula?

Para ver el detalle de los bonos que tienes activos, marca *123*1*4# y presiona la tecla de llamada. En la pantalla aparecerá un resumen con la información de todos los bonos activos y las fechas de vencimiento de cada uno. También puedes consultarlo en tu Area privada WEB y APP o contactando con nuestro Servicio de Atención al Cliente, ellos te ayudarán.

Marca *123*1*3# seguido de la tecla de llamada y visualizarás en la pantalla de tu móvil el detalle de los minutos y gigas de los que dispones. También puedes consultarlo en tu Area privada WEB y APP o contactando con nuestro Servicio de Atención al Cliente, ellos te ayudarán.

Roaminga eta nazioarteko deiak

Roaming zerbitzuak hitz egiteko eta datu mugikorrak erabiltzeko aukera ematen dizu atzerrian zaudenean.

Bai, baldin eta deiak, datuak edo SMSak lehenik Espainian erabili badituzu. EBtik kanpoko herrialde batera bidaiatuz gero, deiak egin eta jaso eta SMSak bidali eta jaso ahal izango dituzu, baina herrialde horietako batzuetan ezingo dituzu datuak erabili. Ezin dizugu eman datu-zerbitzua Europar Batasunetik kanpoko herrialde guztietan eta herrialde elkartu guztietan. Kontsultatu hemen. Kontsultatu roaming-zerbitzuarekin lotutako prezioak tarifen atalean.

Atzerrian bazaude eta saldoa kargatu nahi baduzu, joan Karga azkarra atalera.

Espainian eta Europar Batasunera nahiz herrialde elkartuetara egiten dituzun bidaietan erabil dezakezu zure mugikor-tarifa. Hala ere, gehiegikeriarik gerta ez dadin, arau batzuk ezartzen dira roamingaren erabilera intentsiboa edo etengabea mugatzeko. Kontsultatu arauak hemen.

Gure nazioarteko tarifa guztiak honako atal honetan aurki ditzakezuº Nazioarteko tarifak.

Gogoratu nazioarteko kodea markatzea, eta, jarraian, deitu nahi duzun herrialdeko aurrizkia eta finkoaren edo mugikorraren zenbakia(hasieran 0 markatu gabe, halakorik badu).

Saldoa eta kargak

Saldoa gailuaren pantailan berehala ikusteko, markatu *221# eta sakatu deitzeko botoia. Bestela, sartu Mi Lycamobile kontuan edo deitu *123# zenbakira. Saldoa kargatu ondoren, itxaron minutu pare bat karga saldoan azaldu dadin. Bost minuturen buruan saldoa eguneratzen ez bada, jarri harremanetan Bezeroentzako Arreta Zerbitzuarekin.

Minutu batzuk behar dira karga saldoan ikusteko. 5 minuturen buruan saldoa eguneratzen ez bada, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura.

Baliteke gailuan Internet erabiltzeko moduarekin lotuta egotea. Hona hemen tarifen funtzionamenduari buruzko informazio guztia. Bonu edo Plan bat aktibatu beharko zenuke, agian, Lycamobile bidez deitu eta/edo nabigatzean aurrezteko. Irtenbiderik aurkitzen ez baduzu, lagundu diezazukegu. Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura.

www.lycamobile.es webgunearen bidez egin dezakezu karga, Karga azkarra.

Onlineko ordainketa azkarra eta segurua: Jarraitu gure karga-orrialdeko argibideak eta hautatu nahi duzun txartel-mota. VISA, MasterCard eta Apple Pay eta Carte Bancaire zerbitzuen bidezko ordainketak onartzen ditugu. Dendan ordaintzea: LycaMobileren salmenta-puntu baimendu ugari daude herrialde osoan. Bilatu gertukoena hemen

Ikusi aurrez ordaintzeko gure bonu guztiak hemen: www.lycamobile.es. Dagoeneko aurrez ordaintzeko bonuren bat aukeratu baduzu , eman urrats hauek: - Bidali aukeratutako bonuaren aktibazio-kodea: *139*(aktibazio-kodea)# eta deitzeko tekla. Bestela, bidali SMS bat bonuaren kodearekin 3535 zenbakira. - Halaber, baimendutako saltokietan eta gure webgunean/aplikazioan eros ditzakezu bonuak. Azken kasu horretan, kreditu-/zordunketa-txartel bidez.

Saldorik baduzu, aurrez ordaintzeko bonuak automatikoki berritzen dira 28 egunetik behin. Minutuak edo megak xahutzen badituzu, beste bonu bat eros dezakezu iraungitze-epea baino lehen, hitz egiten eta nabigatzen jarraitzeko.

Xahututako bonu bera eros dezakezu berriro, hilean hirutan gehienez. Bestela, gure beste bonuetako bat eros dezakezu. Bi kasuotan, 28 egunetarako kontratatuko duzu bonu berria.

Bonua erabiltzen hasi ez bazara, haren zenbatekoa itzul diezazukegu saldo gisa. Horretarako, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta-zerbitzuarekin. Berriro saldoa daukazunean, beste bonu bat aktibatu ahal izango duzu nahi izanez gero.

Berritze automatikoa ezeztatzeko, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.

Arazo bat daukat

Android sistema eragilea
1. Joan "Ezarpenak"ra zure telefonoan eta aktibatu Mugikorrak (begiratu "Sare mugikorrak", "Sarearen ezarpenak", "Haririk gabekoa" atalean. konexioak eta sareak" edo antzekoak). Ondoren, aktibatu Datu-ibiltaritza.
Behar baduzu, bilatzailea erabil dezakezu telefonoaren ezarpenetan.
2. Sartu Sare mugikor eta sarbide puntuen izenak/APN zure SIM txartelan eta hautatu APN berria sortzeko aukera. , + ikonoa edo gehitu.
Ezin duzu hau aurkitu?
3. Konfiguratu APN berria datu hauekin eta utzi gainerako eremuak hutsik:
- Sarbidearen izena: Yoigo arakatzailea
- APN: internet
- Sakatu aukeren botoia (goiko eskuinean) eta "Gorde" konfiguratu duzun APN berria.
- Hautatu APN berria
Dagoeneko duzu!
IOS sistema eragilea
1. Joan Ezarpenak > Datu mugikorrak atalera eta aktibatu Datu mugikorrak. Joan Aukerak atalera eta aktibatu Datu-ibiltaritza.
2. Ondoren, sartu Datu mugikorren sarea eta ezabatu Sarbide-puntua, Erabiltzaile-izena eta Pasahitza.
3. Sarbide puntuan idatzi: Internet, eta utzi gainerako eremuak hutsik.
Dagoeneko duzu!

Lehenik, ziurtatu SMS bat bidaltzeko behar adina saldo daukazula. Ondoren, ziurtatu Mezuen zentroko (MCN) zenbakia SMSen konfigurazioan. Zenbakiak +34623100111 izan behar du. Egun daukazun zenbakia aldatu behar baduzu, itzali eta piztu telefonoa aldaketa osa dadin. Arazoa konpontzen ez bada, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.

Gure salmenta-punturen batean edo webgunearen bidez SIM txartel zuri bat erosi besterik ez duzu. Txartela daukazunean, deitu Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura.

SIM txartel zaharra ezeztatuko dugu, inork erabil ez dezan.

Gure sarera konektatuta zaude? Hala bada, LycaMobile marka ikusi beharko zenuke gailuaren pantailan. LycaMobilera konektatuta ez bazaude, saiatu eskuz konektatzen. 1. Joan gailuaren konfigurazioa/ezarpenak atalera. 2. Joan sarea hautatzeko atalera. 3. Hautatu eskuzko aukera. 4. Hautatu LycaMobile sarea zure sare gisa. - SIM txartela behar bezala sartu duzu? Egiaztatu gailuaren jarraibideak edo bilatu txartela nola sartu online. - Zure telefonoa liberatuta dago? Beste operadore batek zure telefonoa blokeatu badu, jarri harekin harremanetan eta eskatu desblokea dezaten. - SIM txartela iraungi da? SIM txartela 60 egun baino gehiagoz kargatu ez baduzu, zenbakia iraungita dago. Ezin da zenbaki hori berraktibatu, baina beste zenbaki bat eska dezakezu [hemen](/sim-gratis). ***Horrek funtzionatzen ez badu, lagunduko dizugu. Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.***

Zure kontaktuak eta informazio pribatu guztia SIM txartelean daude gordeta. Segurtasun-kopiarik egin ez baduzu, ezingo dituzu berreskuratu.

Gehiegi kobratu dizutela uste baduzu, lagunduko dizugu. Hori egiaztatzeko, sartu Mi LycaMobile edo jarri gurekin harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuaren bidez. Kontuan izan Premium deiek tarifa berezia dutela eta egiaztatu deitzen ari zaren herrialdea aktibo daukazun bonuan sartzen dela eta bonua indarrean dagoela. Izan ere, tarifa estandarrak aplikatzen dira hura agortzen denean.

Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin. Kargatutako zenbatekoa egiaztatuko dute, eta aldea itzuliko dizute.

SIM txartela

Eskatu zure SIM txartela aquí y te la enviaremos entre 3 y 5 días laborables.
Puedes comprar también una SIM de Lycamobile en cualquier punto de venta autorizado.

15 eta 19 digitu arteko zenbaki bat da. Zure SIM txartela identifikatzen du, eta txartelean bertan dago idatzita.

Bai. Gure SIM txartelak edozein terminaletan erabil ditzakezu. Hiru tamainatakoak dira: estandarra, nanoa eta mikroa. Behin txartela jasota, hautatu zure terminalerako egokia dena.

Eskaera bidean denean, SMS bat jasoko duzu jarraipena egiteko esteka batekin.

SIM txartela operadorez aldatzeko eskatu baduzu, konpainiaz aldatu ondoren aktibatuko da (SIM txartela jaso eta gutxi gorabehera 48 ordura). Ez kezkatu. Eramangarritasuna osatutakoan SMS bat bidaliko dizugu, SIM txartela egun horretan bertan alda dezazun. Behin gure SIM txartela mugikorrean sartuta, automatikoki aktibatuko da. Hori egiaztatzeko, egin dei bat.

Zenbaki berria webgunearen bidez eskatu baduzu, SIM txartela desaktibatuta jasoko duzu, segurtasunagatik. SIM txartela jaso duzula baieztatzen dugunean, automatikoki aktibatuko da (prozesuak 4 ordu iraun dezake gehienez, txartela jasotzen duzun unetik hasita). Hori egiaztatzeko, egin dei bat.

Gure banatzaileetako batean zenbaki berri bat eskatu baduzu, SIM txartela automatikoki aktibatuko da hura mugikorrean sartzen duzunean. Hori egiaztatzeko, egin dei bat.

Bezeroen gunera sartzeko, joan [Mi Lycamobile] atalera eta erregistratu. Han, zure saldoarekin, bonuekin, erabilera-historiarekin eta kargekin lotutako informazio guztia ikusi ahal izango duzu, eta kontua eta ordainketa-metodoak kudeatu ahal izango dituzu.

Gure sarera konektatuta zaude? Hala bada, LycaMobile marka ikusi beharko zenuke gailuaren pantailan. LycaMobilera konektatuta ez bazaude, saiatu eskuz konektatzen
1. Joan gailuaren konfigurazioa/ezarpenak atalera.
2. Joan sarea hautatzeko atalera.
3. Hautatu eskuzko aukera.
4. Hautatu LycaMobile sarea zure sare gisa.
SIM txartela behar bezala sartu duzu? Egiaztatu gailuaren jarraibideak edo bilatu txartela nola sartu online.
Zure telefonoa liberatuta dago? Beste operadore batek zure telefonoa blokeatu badu, jarri harekin harremanetan eta eskatu desblokea dezan.
SIM txartela iraungi da? SIM txartela 60 egun baino gehiagoz kargatu ez baduzu, zenbakia iraungita dago. Ezin da zenbaki hori berraktibatu, baina beste zenbaki bat eska dezakezu hemen.
Horrek funtzionatzen ez badu, lagunduko dizugu. Jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuarekin.

Eramangarritasunari buruzko informazioa

Kontsultatu aquí toda la información relativa a como traer tu número a Lycamobile.

O visita uno de nuestros puntos de venta autorizados. Cualquiera de ellos, puede iniciar tu solicitud de portabilidad a Lycamobile.

Con el proceso de portabilidad puedes venir desde otro operador hacia Lycamobile manteniendo el número de teléfono que tienes en el otro operador.
Necesitarás:

- El nombre de tu actual operador móvil.
- El ICCID de tu número SIM actual. El ICCID es un numero de entre 15 y 19 dígitos que identifica tu SIM y está escrito en la propia tarjeta.
- El número de móvil que deseas traerte a Lycamobile.

Kontratazioa egiten duzunean, linea aldatzeko eskatuko diogu zure aurreko operadoreari. Une horretan hasiko da eramangarritasun-prozesua.

SIM txartela bidali eta 24 ordutara eskatu behar da linearen eramangarritasun-eskaera eta, txartela jasotzen den unetik, 48 ordu behar dira linea operadorez aldatzeko. Halaber, SMS bat bidaliko dizugu mugikorrera eramangarritasun-data jakinarazteko. Eramangarritasuna goizaldean egiten da, aldaketak ahalik eta gutxien eragotz diezazun.

Egun horretan, ipini txartela terminal libre batean eta egin zure lehenengo deia.

Eramangarritasuna bertan behera uzteko, operadore-aldaketaren dataren aurreko lanegunean jakinarazi beharko diguzu, 14:00ak baino lehen. Horretarako, jarri harremanetan gure Servicio de Atención al Cliente.

Ez, gu arduratuko gara guztiaz. LycaMobilera etorri eta zure betiko mugikor-zenbakiari eutsi nahi badiozu, hemen egin beharko duzu eramangarritasun-eskaera: web o desde tiendas y distribuidores autorizados..

Nosotros nos pondremos en contacto con tu operador actual para traer tu número a Lycamobile, por lo que no deberás darte de baja en tu anterior operador, ya que si lo haces perderás el número.

Si no quieres o no puedes solicitar la portabilidad porque tienes permanencia, también puedes realizar un alta nueva y obtener un nuevo número de teléfono en Lycamobile.

Oraingoz ez dago saldoa operadore batetik beste batera eramateko modurik. Horregatik, LycaMobilera aldatzeko eskatu aurretik, aurrez ordaintzeko txartelean daukazun saldo guztia gastatzea gomendatzen dizugu.

Saldoaren aurrerapena

Egiten duzun hurrengo kargan kobratuko dizugu zerbitzua, saldoaren aurrerapenaren zenbatekoa eta lotutako kostuak kenduta.

Linean saldoa jaso ondoren, SMS bat bidaliko dizugu saldoaren aurrerapena egin dizugula berretsiz.

Zerbitzua ez dago erabilgarri estatutik kanpo.

Zerbitzuak aurreratutako saldoaren zenbatekoaren % 20 balio du. Zenbateko hori eta aurreratutako zenbatekoa hurrengo kargan deskontatuko dizkizugu.

- Zerbitzu-baldintzak onartzea - LycaMobileko aurrez ordaintzeko mugikor-lineak 45 egun edo gehiago izatea - Azken 30 egunetan lineako saldoa kargatu izana - Linean 1 € baino gutxiago edukitzea - Estatuan egotea

Bidali SMS bat 22333 zenbakira 'ANTICIPO' hitzarekin.

Bidali SMS bat 22333 zenbakira 'AUTO' hitzarekin.

Bidali SMS bat 22333 zenbakira 'AUTO STOP' idatzita.

Bonuak eta tarifak
  • Combo
  • Estatukoa
  • Nazioartekoa
  • Erabileraren araberako ordainketa
Laguntza eta harremanetarako kontaktua
Logo

© Grupo MASMOVIL 2024